Aishah's FotoPage

By: uMMi aQiL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 28-Jun-2008 02:28 Email | Share | Bookmark
SATOMI, tendon n udon

nih pilih menu ngan ummi
mengacau abah plak
sushi telur
set tendon (ada nasi n udon n salad)
udon
aqil tgh mkn udon
seberang sane tu rumah kiteorg
Lepas solat asar kite org keluar jenjalan,cari2 barang sikit...Sebelum balik Hubby ckp ler...jom kite makan tendon...so makan nye pasal laju jer ler...tp kite tak de ler mkn tendon...udon saja...

Kite kalu makan udon nih suke taruk serbuk lada campuran herba diorg tu byk2...kasi kau2 pedasnye... nanti kalu kiteorg g mkn lagi kite amik gambo camne rupe serbuk lada diorg tu...

Quote:
CoretanKu
srsfeqah >> tendon tu kalu kat jepun nih,nasi+tempura+kicap....dan udon tu laksa gandum+sup ikan.
<< jeff >> >> tak leh lawan ahh mee kite,tai sini itu je yg membuka selera...nak mkn benda mentah tak lalu...ahaks...name duk jepun sushi mentah2 tu tak makan ler kite nih...
jasmeen >> betui tu akak...dah ler kite nih jenis tak mkn benda yg tak biase...selera kampung nye...lame2 betui2 dah kemaruk jadiknya....
Little One Store >> mane2 kedai jepun ade...nih kat jepun betui...
umieaisyah >> tendon tu kalu kite makan jadik ape ekk...
shima >> kite musim sejuk je teringin nak mkn sushi masuk musim panas tak lalu...udon silap taip jadik udan...ahaks...tendon tu sejenis masakan jepun,sempoi...buat sendiri pon boleh...janji ade beras jepun tu ngan tepung tempura...
RinnChan >> jemput mai sini,nanti kite belanja...
zanaz >> tendon kite kuren coz muak...lain kalu dah travel mane2 perut lapo semua sedap...udon tu kalu kite makan mau merah sup nye kite tabur lada...baru kau2...soba lak kite tak berape sgt...
kakmOn >> salam kakmon...pi jgn tak pi...
Laurabagcollection >>
mamasya >> seronok ekk cuti2 malaysia...tendon (nasi+tempura) n udon (laksa gandum+sup ikan) tu sejenis masakan jepun...
Hajar >> akak kite nih mai sini baru rase,harap duk mesia...ampun semua yg lelain lagi sodapp...ahaks...bab sushi ni,kite tak pernah mkn selain yg ade telur n timun...tak lalu mentah2 masuk mulut ...
rinzura >> ahaks...tu je yg order...coz nih bukan kedai sushi...kedai tendon.
ieda pahang >> kite pon tak berape pandai gak mkn sushi nih...yg tu time lapar sesangat baru rembat...mase pi br nih hubby n anakda je mknnya...akak kite pon sejak pandai mengodeh FP nih selalu terliur ngan hidangan teman2...tu yg buat nak cuba juga...ahaks...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net