Aishah's FotoPage

By: uMMi aQiL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 23-Jul-2008 04:42 Email | Share | Bookmark
RIVERSIDE SHENSHU-Tendon

 
Hari nih kiteorg pi settle byk benda...settle bil,insuran n sewaktunya... pgnya kiteorg sarapan ngan onigiri n kuar lepas solat...so tgh hari kiteorg mkn kat luar...ala jepun...kiteorg order tendon n tamagoyaki.



Quote:
CoretanKu[size=9]
shima >> sini tak yah ckp le...byk yg tak halal dr yg halal...kalu yg konomiyaki n takoyaki,biase kiteorg buat sendiri coz sos dia kalu tak diorg main taram je tu...kebanyakkan ade lemak b.a.b.i hitam,so kalu kite wat sendiri leh cari sos yg takde sumber2 dr haiwan...tp dlm byk2 tu ade ler 1 jenis je yg leh gune......teriyaki sini mmg tak leh mkn...biase kalu travel kiterog mkn udon n soba n tendon or onigiri je.seaweed tu lak kalu beli kat kedai,duk baca gak ape kandungan...sbb sini dah ditil dianye bahan2,kes ade org arlegik kot dulu2...mujur ler...tp tak kurang byk juga yg di salai dgn lemak b.a.b.i tu...
shima >> sini bukan dlm mknn je...sabun mandi,losyen,syampoo pon ada...gliserin(sumber haiwan terutama menatang tu ler) so skrg kiteorg kalu beli barang,bukan je brg mknn duk menilik,brg lelain tu pon sekali...sushi kat mesia tak tau nak kate ler... kite pernah mkn sekali.yg lebih kali kat sini...hehehe...tengok takde benda meragukan makan je...tapi kalu halusi...semua benda tak leh mkn kat sini kot...yg kiteorg tak balun sebarangan lg,aiskrim,kek...tu cam dah compen ade benda alah tu...
/size]


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net