Want your
own Fotopage?






 
Aishah's FotoPage

By: uMMi aQiL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 5-Sep-2008 12:02 Email | Share | Bookmark
Cup Cake Carrot + Kangkung + Talam Jagung

Quote:
Salam 5 Ramadhan...
Hari nih terlebih rajin...bikin cupcake carrot...
Cdgn nak wat sikit...jdk terbanyak...
So kite agih2kan ler kat jiran2 n teman2 rapat...
Buat juadah berbuka...
Menu berbuka lak ringkas je...
2 hari lepas jumpe kangkung,sukenye ati kite...
Sini payah oooooooiii nak jumpe sayur nih...
Dah jumpe tu ape lg...kite sambar 2 plastik...
so menu hari nih utk berbuka sup kangkung...bakar ikan,budu + ulam terung...masyukkkkk...
n utk bersahur kite wat kangkung goreng pedas...

CupCake Carrot


Sup Kangkung


Kangkung Goreng Pedas


Talam Jagung dari KakSiti-sedap leh kasi lagi ekk...


Doumo Arigatougozaimasu,
Aishah
http://shaishah.fotopages.com
http://aqilma.fotopages.com


Quote:
CoReTanKU
1.umieaisyah >> musim panas nih je yg jumpe kangkungnye...org jepun cam tak hirau je sayur sepises nih...tp org mesia yg mai jepun yg pantang jumpenye...
2.Bungalawang >> hehehe...lauk sempoi je...dapat makan sayur mesia nih,sayur jepun dah tak pandang...
3.zaiy >> hehehe...sesaje je buat cupcake tu.org jepun tak tau ahh suke ke idop kangkung nye...ari tu mase pi kedai kite je duk ngadap sayur tu...
4.shima >> iya adik ku cayang...akak nih... kitekan shima kalu nampak kangkung,dlm raga ade sayur lain,leh pi simpan sayur tu amik kangkung je... cupcake tu agih tuk org buat berbuka pose...kalu nak sampai surau kena sedia dlm 60-70 biji...tak sempat den nak masakn berbuka plak...ade yg mkn nasi lauk kek...cuci mulut kek...air kek...bla..bla..kek...
5.Amy >> sini pon susah akak...tp sekali jumpe mmg tak lepas nye...sanggup tolak sayur lain...
6.zira >> salam kembali...talam jagung tu akak baru 1st makan...maklum ahh kuren ngan kueh2 nih...tp talam jagung nih mmg sedapkan...tak rugi mencuba...nanti kena pi selongkar resepi chef2 laaaaaa....
7.Jasmeen >> org lain mkn kek...kite dah jemu...sayur ape tu yg org jepun pelik sgt?kangkung ke?
8.Mamasya >> nak kate rajin tu takda ahh...sbb buat tuk kasik kat jiran2 je...kite dah tak lalu nak mkn...suke buat tp tension nak perabis... kangkung goreng belacan tu masyukkkkk...tp hubby kite lak tak makan belacan,tu yg cancel...budu tu kena ade...umpan tekak bab kata sape ekk...tp time sahur tak leh ahh...kan ade dahaga mmjg je esoknye...
9.kakliza >> segan den dpuji chef...walhal resepi sempoi bahasa je...main ikut sedap nak taruk ape...mekasih kakliza kasi poen tu...sat lg kite pi merempit sane...tungguuuuuuuuuu....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net